Одржана додела награда школског конкурса “Етичка дилема” у РГ-у
Додела награда на школском конкурсу Етичка дилема одржана је у петак, 24. маја у Рачунарској гимназији. На школском конкурсу учествовало је 17 ученика трећег и четвртог разреда Рачунарске гимназије, а 15 од њих је било део конкурса Етичка дилема у организацији Достигнућа младих у Србији, огранка светске организације Junior Achivement. Задатак конкурса је написати есеј у ком ученик анализира ситуацију постављене етичке дилеме и износи своју аргументацију и критички став.
Комисију школског конкурса чини су:
- Бојана Јањић, професорка Рачунарске гимназије
- Никола Тасић, професор Рачунарске гимназије
- Синиша Митрић, професор Рачунарске гимназије
- Дамјан Милановић, бивши ученик Рачунарске гимназије и победник прошлогодишњег конкурса Етичка дилема Достигнућа младих.
Доделу награда увеличале су представнице Достинућа младих Катарина Бабић и Анђела Ђокић.
Прву награду освојила је матуранткиња Лаура Љутај и награђена је паметним сатом. Лаура је на ширем конкурсу Етичка дилема Достигнућа младих освојила другу награду. Лаурин рад се нашао међу 87 радова ученика из 49 средњих школа из 30 градова Србије. У званичном извештају комисије конкурса истакнуто је да у Лаурином раду импонује тачна и успешна примена етичких концепата на добијање смерница за одлуку.
Другу награду освојила је матуранткиња Жана Јеловац која је награђена бежичним слушалицама.
Трећу награду освојио је матурант Јован Томић и награђен је бежичним звучником.
Најбољи радови биће објављени на сајту Рачунарске гимназије.
Програм Пословна етика изучава етичко доношење одлука и представља припрему за запошљавање и учешће на глобалном тржишту. Ученици сазнају како да препознају и анализирају теорију, терминологију и концепте, примене вештине и процене етичко доношење одлука. Изучавају уверења, етички кодекс, етику запослених, етику у односу на правила, организациону и личну етику, као и теорије о друштвеној одговорности. Циљ програма је развијање вештина критичког читања текста, анализе информација, категоризације података, усмене и писмене комуникације, јавног наступа, као и доношење одлука у морално изазовним ситуацијама.
Рачунарска гимназије честита победницима на сјајним радовима!